Współcześni klienci mają nieograniczony dostęp do informacji o produktach i usługach, co znacznie zwiększyło rolę negocjacji w sprzedaży. Obecnie wykracza ona poza tradycyjnie przypisywane jej funkcje i jest jednym z kluczowych instrumentów budowania silnej polityki cenowej nastawionej na obronę marży. Niestety większość firm nie dysponuje spójną infrastrukturą negocjacyjną porządkującą zasady utrzymywania wysokiej marżowości. Przez to z każdym etapem procesu sprzedażowego zyski firmy maleją, a ceny ulegają obniżeniu.

Usystematyzuj negocjacje sprzedażowe w firmie i wyposaż siły sprzedażowe w nowe umiejętności do obrony marży. Przełomowe, potwierdzone wieloletnimi badaniami i eksperymentami podejście do rozmów sprawi, że Twoi handlowcy zaczną sprzedawać po wyższych cenach bez uszczerbku na relacjach z klientami.

PODCZAS TEJ SESJI:

  • stwórz efektywny system negocjacji sprzedażowych w organizacji bazujący na trójwymiarowym podejściu do rozmów z klientami
  • wyposaż handlowców w nowe narzędzia do obrony marży i prowadzenia konstruktywnego dialogu z nabywcami
  • zwiększ siłę perswazji swojej i handlowców dzięki relacyjnej teorii tożsamości ułatwiającej skuteczne zarządzanie relacją z klientem
  • wykorzystuj siłę oddziaływania emocji na końcowy efekt sprzedaży i naucz handlowców wzbudzać pozytywne odczucia u klientów mimo rygorystycznej polityki rabatowej
  • unikaj typowych, powszechnych zwłaszcza przy intratnych kontraktach, błędów negocjacyjnych, w których sidła wpadają nawet doświadczeni negocjatorzy

Daniel L. Shapiro

Jeden z najbardziej cenionych ekspertów w dziedzinie negocjacji i rozwiązywania konfliktów, zaliczany do grona 15 najlepszych profesorów Harvardu. Założyciel Harwardzkiego Międzynarodowego Programu Negocjacyjnego, profesor nadzwyczajny psychologii Harvard Medical School oraz wykładowca Katedry Programu Negocjacji w Harvard Law School. Stworzył autorską metodę rozwiązywania konfliktów, którą opisał w książce Negocjuj nienegocjowalne. Skutecznych negocjacji uczą się od niego liderzy firm z listy „Fortune 500”, menedżerowie z całego świata, a także przywódcy państw.