Sztuczna inteligencja napędza większość ważnych zmian technologicznych, które coraz bardziej oddziałują na sprzedaż. Przez to stare metody i sposoby organizacji tej strategicznej funkcji biznesowej przestały być efektywne.

W gwałtownie przyspieszającym świecie to na szefie sprzedaży spoczywa coraz większa odpowiedzialność za przyszłość firmy. Już nie wystarcza śledzenie trendów i przyglądanie się nowym zjawiskom. Pora na kompleksowe i przemyślane działanie, które umożliwia reorganizację sprzedaży w kierunku nowoczesnego działu odpowiadającego na wyzwania współczesności. Jak wykorzystać cyfrowy potencjał sił sprzedażowych w swojej organizacji? Jak nowe metody realizują postulat „większa sprzedaż przy niższych kosztach”? Jakie nowe role i zadania musisz spełnić jako lider?

PODCZAS TEJ SESJI:

  • wykorzystaj szanse pozyskania nowych rynków i ekspansji, które stwarzają metody najnowszej generacji–teraz może to być dużo łatwiejsze niż kiedyś!
  • pozyskuj więcej szans sprzedażowych i zwiększaj aktywność zakupową klientów dzięki cyfrowym technologiom i analityce dopasowanej do profilu i wielkości firmy
  • zarządzaj kosztami w dziale sprzedaży poprzez pomiar efektywności nowych rozwiązań w Twoim biznesie i wybór tylko tych o satysfakcjonującym ROI
  • wykorzystuj nowe przełomowe rozwiązania m.in. z zakresu AI (Artificial Inteligence), dzięki którym dopasujesz proces sprzedaży do nowych zwyczajów klientów tu i teraz
  • poznaj nowy wymiar sprzedaży zdalnej (inside sales) i zoptymalizuj system zarządzania nią, eliminując zbędne koszty

Donal Daly

Jedna z najwybitniejszych postaci świata sprzedaży. Od ponad 30 lat pomaga liderom w podnoszeniu efektywności handlowców i zwiększaniu sprzedaży z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Założyciel firmy Altify, dostarczającej nowoczesnych rozwiązań w zakresie zdobywania szans sprzedażowych, zwiększania przychodów z kluczowych klientów oraz poprawy wyników przy udziale guided selling i nowych technologii. Autor wielu bestsellerów, m.in. Tomorrow | Today: How AI Impacts How We Work, Live and Think, Account Planning in Salesforce i najnowszego Digital Sales Transformation in a Customer First World.