Sprzedaż konsultacyjna a nowe media

Jak social selling rewolucjonizuje proces pozyskiwania szans sprzedażowych i ich realizacji?

SESJA 3.
17 maja 2018

Rewolucja mediów społecznościowych nie dotyczy jedynie marketingu i sprzedaży transakcyjnej. Nowe media zmieniają także świat sprzedaży doradczej B2B i B2C – i dzieje się to bardzo szybko! Social selling jest zestawem narzędzi i procesów, które umożliwiają działom sprzedaży łatwiej identyfikować szanse na nowy biznes, znajdować nowych klientów, prowadzić ich przez proces zakupowo-sprzedażowy oraz lepiej budować z nimi relacje. Według ZS Associates aż 65% wiodących firm, które wdrożyły programy wykorzystania social selling, już raportuje poprawę efektywności handlowców w rezultacie tych działań!

PODCZAS TEJ SESJI:

  • poznasz wszystkie elementy systemu social selling(social branding, social listening, social prospecting, social journey, social collaboration),
  • otrzymasz gotowe wzory generowania trzech rodzajów leadów, dzięki którym dowiesz się, jak korzystać z najnowszych metod pozyskiwania szans sprzedażowych,
  • stworzysz plan działania w oparciu o 5 filarów przewidywalnego rozwoju przychodów i dopracujesz podział pracy między marketingiem i sprzedażą,
  • opanujesz innowacyjne metody kapitalizacji marketingu treści (raportów, webinariów, podcastów itp.).

Barbara Giamanco

Autorka „Harvard Business Review” i uznany ekspert w zakresie wykorzystania mediów społecznościowych na wszystkich etapach procesu sprzedażowego. Współautorka pierwszej książki o sprzedaży za pośrednictwem mediów społecznościowych.  Założycielka firmy Social Centered Selling specjalizującej się w strategiach pozyskiwania leadów. Przez lata odpowiadała za kierowanie zespołem handlowym i rozwój kadry kierowniczej w Microsoft. Top Sales World już trzy lata z rzędu umieszcza jej nazwisko wśród Top 50 Sales and Marketing Influencers. Aktywna na portalach społecznościowych, w tym na Twitterze i LinkedInie