Superwydajna organizacja sprzedażowa

Jak zwiększyć sprzedaż przy mniejszej liczbie sprzedawców i mniejszych kosztach?

SESJA 4.
13 czerwca 2018

W wielu firmach sprzedaż jest archaiczną funkcją, która nie przystaje do zmieniających się zachowań i preferencji klientów. Koszty sprzedaży są zdecydowanie zbyt duże i obniżają zyski firmy! Dlaczego tak jest? Sprzedaż nie wykorzystuje możliwości, jakie daje podział pracy i specjalizacja. W rezultacie handlowcy większość czasu poświęcają na zadania inne niż sama sprzedaż! Zaprojektuj sukces swojej sprzedaży pod kątem wydajności procesowej dzięki metodzie autorstwa Justina Roffa-Marsha: Sales Process Engineering. Wykorzystuj indywidualne predyspozycje handlowców i ciesz się większymi zyskami mimo mniejszej liczby sprzedawców.

PODCZAS TEJ SESJI:

  • dowiesz się, jak wprowadzić standardy specjalizacji i podziału pracy w sprzedaży oraz w jakim stopniu możesz zastąpić sprzedaż w terenie innymi formami kontaktu,
  • poznasz sprawdzone praktyki, które pozwolą Ci zwiększyć liczbę kontaktów handlowych przypadających na jednego sprzedawcę,
  • otrzymasz konkretne wskazówki, dzięki którym będziesz mógł koordynować w czasie rzeczywistym działania sprzedażowe i operacyjne,
  • dowiesz się, jak sprawnie oddzielić funkcję sprzedaży od obsługi, podnosząc poziom satysfakcji klienta.

Justin Roff-Marsh

Mistrz projektowania procesów sprzedaży i zarządzania nimi. Twórca SalesProcessEngineering.net – blogu, który śledzi ponad 200 tysięcy osób. W jego seminariach i warsztatach co roku uczestniczą tysiące menedżerów. Swoje podejście do sprzedaży opisał w dwóch bestsellerowych książkach: Reorganizacja procesu sprzedaży(Reengineering the Sales Process) oraz Machina sprzedażowa (The Machine). W tej ostatniej Justin Roff-Marsh wyjaśnia, jak powtórzyć sukcesy firm, które mu zaufały i w ciągu ostatnich 15 lat wdrożyły jego opierającą się na podziale pracy metodę, budując niezwykle efektywne funkcje sprzedaży i zyskując przewagę nad rynkowymi rywalami.