Walka o marżę: cena, oferta, rabaty

Nowe narzędzia optymalizacji i zwiększania zysków

SESJA 2.
21 listopada 2017

Sprzedaż jest kluczową funkcją biznesową nie tylko dla osiągania celów przychodowych, ale także zysków. Nawet kiedy ogólna polityka cenowa powstaje poza działem sprzedaży, ma on kluczowy wpływ na jej realizację. Sprzedaż tworzy oferty, które mogą zwiększać wartość transakcji (poprzez up-selli cross-sell), bronić poziomu marży oraz unikać destrukcyjnych działań i wojen cenowych. Sprzedaż może generować dodatkowe przychody i zyski… albo oddawać marże w formie nieuzasadnionych rabatów (często ukrytych)! Lepsze zarządzanie marżą jest możliwe dzięki zastosowaniu najnowszych metod bazujących na przełomowych badaniach w zakresie nauk behawioralnych. Sięgnij po nie i przekonaj się, jak szybko przekładają się na większe zyski.

PODCZAS TEJ SESJI:

  • poznasz najlepsze praktyki B2B i B2C w zakresie pricingu i przygotujesz swój plan obrony marży,
  • dowiesz się, jak rozszerzać grupę klientów dzięki cenom dopasowanym do ich profilów behawioralnych,
  • zorientujesz się, jakie błędy związane z zarządzaniem cenami negatywnie odbijają się na Twoich wynikach sprzedażowych oraz jak wyeliminować te problemy,
  • dowiesz się, jak zarządzać marżą w wymiarze strategicznym i operacyjnym oraz jak dostosować systemy wynagradzania handlowców do wymogów walki o wyższą marżę.

Kai Bandilla

Ekspert z zakresu strategii cenowych, ustalania cen i zarządzania nimi, doceniany w wielu branżach (przemysłowej, samochodowej, usługowej, turystycznej, bankowej i FMCG). Od 15 lat związany z Simon-Kucher & Partners, uznaną na świecie firmą doradczą w dziedzinie zwiększania przychodów i zysków. Pełni w niej funkcję starszego partnera oraz członka zarządu. Prowadzi biura Simon-Kucher & Partners w Europie (Francja, Belgia, Polska), Azji (Turcja, Chiny, Singapur) i Australii. Konsultant wiodących firm w Europie. Prowadzi zajęcia z zarządzania ceną w INSEAD – najlepszej szkole biznesu na świecie, oraz na Université Paris-Dauphine.