Rewolucja w zarządzaniu sprzedażą

Jak wykorzystać naukowe podejście do stworzenia skalowalnej i efektywnej ekipy handlowej?

SESJA 1.
25 października 2017

W większości organizacji sprzedaż przypomina sztukę, a nie naukę. Sales Acceleration Formula (formuła przyspieszenia sprzedaży) pozwala zmienić tę perspektywę i przełożyć proces tworzenia przychodów na łatwe, wymierne kroki: zatrudnianie sprzedawców, szkolenie zespołu sprzedaży, zarządzanie sprzedażą, generowanie popytu i eksperymentowanie z nowymi technologiami. Do każdego z nich trzeba stworzyć oddzielny system działający w oparciu o dane. Na dzisiejszym rynku każda akcja jest rejestrowana, nagrywana i gdzieś przechowywana – najwyższa pora nauczyć się z tego korzystać, niezależnie od wielkości Twojej firmy i branży, w jakiej działasz!

PODCZAS TEJ SESJI:

  • dowiesz się, jak wykorzystywać nowe technologie do skutecznego generowania leadów, przyspieszania transakcji oraz zwielokrotniania zysków ze sprzedaży,
  • opracujesz plan zwiększenia sprzedaży poprzez pozyskanie nowych i utrzymanie dotychczasowych klientów,
  • zwiększysz skuteczność rekrutacji oraz zaplanujesz rozwój swoich handlowców w taki sposób, by zapobiec ich rotacji i zwiększyć zaangażowanie w pracę,
  • dopasujesz swoje strategie i działania sprzedażowe do różnych ścieżek zakupowych klienta

Mark Roberge

Rewolucjonista, który udowadnia, że sukces sprzedaży tkwi w wykorzystaniu danych i analityce. Pełnił funkcję wiceprezesa ds. globalnej sprzedaży i usług w uznanym start-upie HubSpot, skalując roczne przychody z 0 do 100 milionów dolarów i powiększając swój zespół od 1 do 450 pracowników. W tym czasie magazyn „Forbes” zaliczył go do 30 najskuteczniejszych ekspertów do spraw sprzedaży na świecie. Roberge stworzył autorską formułę przyspieszenia sprzedaży, którą opisał w bestsellerowej książce The Sales Acceleration Formula. Obecnie członek zarządów wielu start-upów oraz inwestor. Wykłada na Harvard Business School, gdzie prowadzi zajęcia z zarządzania sprzedażą i z przedsiębiorczości.