Pobierz raport HBRP: Sprzedaż w cyfrowym świecie

Z jakimi wyzwaniami muszą się zmierzyć handlowcy?

Sprzedaż ulega niewyobrażalnym przemianom – i to nie z roku na rok, lecz z miesiąca na miesiąc. Jak się odnaleźć w tej sytuacji? Jak zarządzać tą kluczową funkcją biznesową, gdy sprawdzone niegdyś rozwiązania przynoszą dzisiaj odwrotne efekty? Jak utrzymywać relacje z klientami, gdy ci nie są nawet zainteresowani rozmowami z handlowcami? Co robić, gdy cyfryzacja, zaawansowana analityka czy sztuczna inteligencja coraz intensywniej oddziałują na procesy sprzedażowe?

Pewne jest to, że żaden lider myślący o przyszłości firmy nie może ignorować tych zmian! Ta dynamiczna sytuacja dostarcza wielu szans, po które musisz zacząć umiejętnie sięgać. Pobierz bezpłatnie raport specjalny opracowany przez redakcję „Harvard Business Review Polska”. Dostarczy Ci on konkretnych wskazówek, dzięki którym dostosujesz swoją sprzedaż do nowych zasad. Poznasz m.in.:

  • 5 istotnych trendów technologicznych udoskonalających procesy sprzedażowe, które mają istotne implikacje dla ekip handlowych,
  • najlepsze praktyki w zakresie pozyskiwania nowych klientów dzięki wykorzystaniu źródeł wiedzy na ich temat, które są na wyciągnięcie ręki,
  • leksykon emocjonalnych bodźców motywacyjnych, które wpływają na decyzje zakupowe klientów zdecydowanie bardziej, niż dotychczas uważano,
  • skuteczne sposoby na wzmacnianie więzi emocjonalnej z kupującymi, co przekłada się na ich większą lojalność,
  • narzędzia do zarządzania emocjami handlowców i klientów podczas negocjacji, pozwalające zawierać szybsze i korzystniejsze transakcje dla Twojej firmy.

Już teraz przeczytaj 3 wyselekcjonowane artykuły „Harvard Business Review Polska” z praktycznymi wskazówkami i zainspiruj się do działania.

Pobranie raportu